مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1395 ساعت 21:512016-04-02ورزشي

اظهارات دایی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان


علت اعتراضم در بازی با فولاد خوزستان به دلیل اعتراض های بی شمار سرپرست فولاد به داوری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی دایی شامگاه شنبه پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: هر دو تیم در این دیدار، بازی خوب و نزدیکی را به نمایش گذاشتند به همین دلیل تساوی به دست آمده نتیجه عادلانه ای است.

وی افزود: واقعیت این است که در این بازی دو تیم فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاوردند که بابت آنها حسرت بخورند هر چند ما برای کسب تساوی به اهواز نیامده بودیم و برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان شدیم ولی به هر حال امروز موفق به این کار نشدیم.

دایی در خصوص اعتراضات بی شمارش به نماینده فدراسیون در جریان بازی گفت: اعتراض من به علت اعتراض های بی شمار سرپرست فولاد به داوری بود و من اعلام کردم وی نباید با اعتراض های خود بر جریان بازی و داور ی تاثیر بگذارد.

ولی در کل قضاوت داور بازی در این دیدار تقریبا سنگین خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه تعطیلات متوالی به کیفیت بازی های لیگ برتر ضربه زده است، بیان کرد: شرایط به گونه ای شده که تیم ها بعد از انجام دو تا سه بازی، باید به تعطیلات بروند و این مسئله تیم ها و حتی هواداران را خسته کرده و این امر باعث کاهش کیفیت بازی های لیگ برتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات دایی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان

اظهارات دایی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان