مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1395 ساعت 23:162016-04-03سياسي

اثر نقاشان ایرانی درباره فلسطین +تصویر


مصطفی گودرزی برای همدردی با مردم فلسطین اثری با موضوع انتظار نقاشی کرده که در این اثر، حمله کلاغ ها به لانه پرندگان را به تصویر کشیده شده و مادری که به کودکش نوید پیروزی می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنرهای تجسمی "، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم به جمله مهمی از 25 سال آینده رژیم صهیونیستی اشاره کردند و فرمودند: ان شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

این روزها که کشتار مردم بی گناه فلسطین بیش از پیش امری عادی و ارزشی برای رژیم صهیونیستی محسوب می شود، این پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مانند آبی بر روی آتش است، آتشی که پس از پایان جنگ جهانی دوم و در بحبوحه اغتشاشات تقسیم دوباره جهان، صهیونیست ها با فعالیت سیاسی، نظامی و تبلیغاتی و غصب قبله اول مسلمین سرزمین پربرکت فلسطین برافروخته شد.

در این میان بسیاری از کشورهای اسلامی از پایمال شدن حقوق ملت فلسطین در طول سالیان دراز بی تفاوت عبور کردند اما جمهوری اسلامی ایران با نگاهی واقع بینانه امور فلسطین را رصد کرده و حتی برخی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی ایران به این حقایق پرداختند و با قلم هایشان آثاری ماندگار خلق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر نقاشان ایرانی درباره فلسطین +تصویر

اثر نقاشان ایرانی درباره فلسطین +تصویر