مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1395 ساعت 08:362016-04-04سياسي

گفتمان سازی فرهنگی برای اجرای اقتصاد مقاومتی


مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آراد گفت: با اهمیت دادن به هنر – صنعت موسیقی و توجه به استعدادهای موسیقی کشور بخش مهمی از گفتمان سازی جهت اجرای اقتصادمقاومتی در حوزه فرهنگ و هنر در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) اقتصاد مقاومتی، - اقدام و عمل نامگذاری گردیده، تحقق می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ میلاد ماهان تهیه کننده موسیقی کشور با بیان این مطلب، اظهار داشت: حدود یک درصد از کل گردش مالی جهان مربوط به اقتصاد خلاق است که شاید بتوان یکی از مهم ترین رکن های اقتصاد خلاق را موسیقی دانست که این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای موسیقی است.

وی افزود: امروزه باید نگاه سنتی به حوزه موسیقی به عنوان یک تفریح و سرگرمی اصلاح شود، موسیقی خود، یک صنعت فرهنگی محسوب میشود و در شکل گیری شخصیت اجتماع تاثیر گذار می باشد.

دارنده مدال طلای جهانی اختراعات ابراز کرد: یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه از همه ظرفیت های موجود است، به ویژه ظرفیت هایی که میتواند ارزش افزوده بسیار بالاتری با آنها ایجاد نمود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آراد ابراز داشت: در حوزه موسیقی که به عنوان یک “هنر صنعت”، نیز مطرح است، ما میتوانیم با نگاه و توجه ویژه به جوان هایی که جزء استعدادهای موسیقی هستند هم مانع از خروج این استعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان سازی فرهنگی برای اجرای اقتصاد مقاومتی

گفتمان سازی فرهنگی برای اجرای اقتصاد مقاومتی