مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1395 ساعت 13:262016-04-05اقتصادي

فارس گزارش می دهد هجوم دوباره تقاضا به نمادهای خودرویی / شاخص بورس 93 واحد رشد کرد


در معاملات امروز بورس در پی جمع آوری صفوف فروش خودرویی ها در روز گذشته، امروز شاهد افزایش تقاضا در این نمادها و بازگشت گروه خودرو به لیدری بازار بودیم.

- هجوم دوباره تقاضا به نمادهای خودرویی / شاخص بورس 93 واحد رشد کرد در معاملات امروز بورس در پی جمع آوری صفوف فروش خودرویی ها در روز گذشته، امروز شاهد افزایش تقاضا در این نمادها و بازگشت گروه خودرو به لیدری بازار بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، در روزی که مهم ترین اخبار به بررسی جزییات عملکرد بودجه 94 اختصاص داشت، بازارهای مالی در اصفهان روزی مثبت را سپری کردند.

بر اساس صحبت های نمایندگان، 119 درصد از درآمد نفت در سال 94 در حالی محقق شده که عملکرد دولت در تخصیص بودجه عمرانی بسیار ضعیف و در حدود 50 درصد بوده است و همچنین 70 درصد از مالیات پیش بینی شده نیز در این دوره محقق شده است.

درمجموع معاملات امروز، بازار بورس مثبت، ارز رو به بالا و سکه نیز صعودی بود.

*صعود در مسیر جاده مخصوص در معاملات امروز بورس در پی جمع آوری صفوف فروش خودرویی ها در روز گذشته، امروز شاهد افزایش تقاضا در این نمادها و بازگشت گروه خودرو به لیدری بازار بودیم.

بیشترین حجم معاملات با 114 میلیون سهم در وساپا ثبت شد اما عرضه های سنگین سهامدار عمده مانع از تشکیل صف خرید در این نماد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد هجوم دوباره تقاضا به نمادهای خودرویی / شاخص بورس 93 واحد رشد کرد

فارس گزارش می دهد هجوم دوباره تقاضا به نمادهای خودرویی / شاخص بورس 93 واحد رشد کرد