مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1395 ساعت 12:412016-04-06اقتصادي

75 درصد از بودجه 94 شهرداری همدان تا پایان اردیبهشت ماه محقق می شود


رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه پایان اردیبهشت ماه 75 درصد بودجه 94 شهرداری همدان محقق می شود، گفت: شهرداری همدان اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را در اولویت قرار دهد.

- علی اکبر نظری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان"، درباره وضعیت تحقق بودجه 94 شهرداری همدان اظهار داشت: پرونده بودجه 94 شهرداری همدان هنوز بسته نشده و در حال تبادل اوراق و بررسی پرونده ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال مالی تا پایان اردیبهشت است و تا این زمان نمی توان از درصد تحقق دقیق سخن گفت، افزود: تاکنون 65 درصد بودجه 94 شهرداری همدان محقق شده که تا پایان اردیبهشت ماه امسال درصد تحقق به 75 درصد افزایش می یابد.

نظری با اشاره به اینکه بودجه منطقه یک شهرداری همدان به طور 100 درصد تحقق یافته و منطقه دو نیز وضعیت مطلوبی را داردف گفت: منطقه سه و چهار شهرداری همدان وضعیت مطلوبی ندارند که باید اقدام موثر و مطلوبی برای افزایش درآمد در این مناطق انجام شود.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل در بودجه شهرداری اعتبار مربوط به ردیف جاری است، گفت: تحقق و تامین بودجه جاری ابتدا باید در اولویت شهرداری قرار گیرد که سال گذشته شهرداری منطقه سه همدان در پرداخت حقوق و مزایا که جزیی از اعتبارات جاری است با مشکل مواجه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد از بودجه 94 شهرداری همدان تا پایان اردیبهشت ماه محقق می شود

75 درصد از بودجه 94 شهرداری همدان تا پایان اردیبهشت ماه محقق می شود