مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1395 ساعت 10:312016-04-07سياسي

خطبه های نماز جمعه مرحوم دعاگو، فصل مهم از تاریخ انقلاب است


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صراحت لهجه و صداقت به عنوان ویژگی های اخلاقی مرحوم دعاگو گفت: خطبه های نماز جمعه ی ایشان، فصلی مهم از تاریخ انقلاب اسلامی است که امیدوارم جمع آوری، - تدوین و منتشر شود.

به گزارشگ روه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار همسر و فرزندان حجت الاسلام والمسلمین مرحوم دعاگو، امام جمعه فقید شمیرانات با تأکید بر دلسوزی های ایشان برای انقلاب اسلامی و کشور گفت: سوابق درخشان ایشان در تاریخ انقلاب فراموش نخواهد شد.

همسر و فرزندان مرحوم دعاگو نیز با تشکر از پیامی که آیت الله هاشمی رفسنجانی به هنگام در گذشت ایشان منتشر کرده بود، گفتند: ایشان نسبت به حفظ حرمت همه ی بزرگان نظام، به ویژه شخص شما حساسیت ویژه ای داشتند و گاهی که تخریب ها اوج می گرفت، غصه دار می شد.

حجت الاسلام محسن دعاگو امام جمعه شمیرانات 29 شهریور سال 93 بر اثر عارضه قلبی و کلیوی درگذشت، وی مسئولیت هایی همچون امام جمعه شمیرانات، معاونت پرورشی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش، نماینده اول قوه مجریه در صداوسیما، رییس کمیته انقلاب اسلامی شهرستان شمیرانات، رییس شورای سیاستگذاری صداوسیما، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه و عضویت در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه های نماز جمعه مرحوم دعاگو، فصل مهم از تاریخ انقلاب است

خطبه های نماز جمعه مرحوم دعاگو، فصل مهم از تاریخ انقلاب است