مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1395 ساعت 15:452016-04-07سياسي

بررسی لایحه بودجه 95 دردستورکارمجلس


مجلس شورای اسلامی هفته آینده بررسی لایحه بودجه 95 و اتمام جزییات لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور را در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا مجلس شورای اسلامی هفته آینده و برخلاف روند عادی چهار روز در هفته یعنی از یکشنبه (22 فروردین) تا چهارشنبه (25 فروردین) جلساتش را جهت بررسی لایحه بودجه سال 95 کل کشور برگزار می کند.

هم چنین مجلس بررسی ایرادات شورای نگهبان در مورد سه طرح جرم سیاسی، اصلاح ماده 241 لایحه قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت و جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تاخیر) به کشتی ها را در دستور کار دارد.

بررسی مواد باقی مانده طرح های منع تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان سلامت در فضای مجازی و شبکه های ماهواره های و تقویت توسعه نظام استاندارد و لوایح تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و کاهش ساعت کار زنان شاغل از دیگر موارد کاری مجلس به شمار می آید.

مجلس هم چنین بررسی لایحه الحاق یک تبصره به قانون اصلاح ماده 12 قانون حمایت از حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان، طرح حمایت از احیا و مرمت بافت های فرهنگی – تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آن ها، لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر، طرح استفساریه ماده 24 قانون بیمه، طرح احتصاب سابقه تدریس معلمان حق التدریس استخدامی در آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه بودجه 95 دردستورکارمجلس

بررسی لایحه بودجه 95 دردستورکارمجلس