مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1395 ساعت 10:262016-04-09اقتصادي

بازدید گروهی از گردشگران فرانسوی از غار نخجیر دلیجان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت:گروهی از گردشگران فرانسوی از غار نخجیر دلیجان بازدید کردند.

- سید محمدحسینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دلیجان" با اشاره به بازدید گردشگران از غار چال نخجیر دلیجان اظهار داشت: این غار به عنوان یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین آثار طبیعی در منطقه دلیجان استان مرکزی می تواند به جاذبه ای منحصر به فرد در صنعت گردشگری ایران شود و عاملی برای توسعه و رونق گردشگری در این منطقه مبدل شود.

وی افزود: غار چال نخجیر در نزدیکی شمال شرقی شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی و در منطقه ای به نام چال نخجیر نزدیک روستای نراق در دل کوه تخت واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی عنوان کرد: سال گذشته عکاسان فرانسوی در بازدید از غار نخجیر عکس هایی را گرفته و با تبلیغ عکس های گرفته شده عده ای از طبیعت گران فرانسوی به منظور بازدید این غار به دلیجان آمدند.

حسینی تصریح کرد: همچنین تعدادی از غارنوردان استان اصفهان به همراه هیئت غارنوردی استان مرکزی و گردشگران فرانسوی روز جمعه از غار نخجیر دلیجان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: جذب گردشگران خارجی به کشور برای اقتصاد بسیار مهم است چراکه جاذبه های گردشگری بی نظیر بسیاری در کشور و به ویژه در استان مرکزی وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید گروهی از گردشگران فرانسوی از غار نخجیر دلیجان

بازدید گروهی از گردشگران فرانسوی از غار نخجیر دلیجان