مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 21:302016-04-10بين الملل

تاکید ایران و فنلاند بر گسترش روابط


رییس کمیته روابط خارجی پارلمان فنلاند با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای بحث و تبادل نظر نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ اقای ظریف اظهار داشت: همواره روابط متینی بین جمهوری اسلامی ایران و فنلاند وجود داشته و دارد و چشم انداز همکاریهای دو کشور رو به جلو است و امیدواریم در پرتو اراده پارلمانهای دو کشور زمینه همکاریهای پارلمانی دو کشور بیش از پیش گسترش و تعمیق یابد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین ظرفیتهای بوجود آمده در پرتو توافق برجام بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا اظهار داشت: گشایش های خوبی برای شناخت ظرفیتهای اقتصادی ، تجاری و بانکی بین ایران و اتحادیه اروپا بدست آمده ولیکن هنوز در مرحله اولیه آن هستیم و امیدواریم گامهای مستحکم و ملموسی برای تحقق آثار اراده اتحادیه اروپا و کشورهای عضو برداشته شود.

دکتر ظریف با اشاره به تحولات یمن و عراق وسوریه اظهار داشت: رفع مخاطرات ناشی از افراط گرایی با اراده واقعی و گامهای عملی برای بستن راه های تحرک عناصر و گروههای افراطی و تروریستی در سوریه برداشته خواهد شد و ما از فرایند مذاکرات صلح بین دولت سوریه و گروههای معارضین حمایت می کنیم و همه چیز می بایست مبتنی بر حمایت از حاکمیت و اراده مردم شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و فنلاند بر گسترش روابط

تاکید ایران و فنلاند بر گسترش روابط