مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1395 ساعت 09:552016-04-12سياسي

تکلیف مجلس برای دولت: حذف یارانه نقدی سه دهک بالا


بر اساس مصوبه مجلس و طبق تبصره 14 لایحه بودجه 94 کل کشور دولت موظف است در سال 95 یارانه نقدی سرپرست خانوار سه دهک بالای جامعه و شش گروه درآمدی مشخص شده در بودجه در متن پیشنهاد کمیسیون تلفیق را حذف کند و هر گونه پرداخت یارانه از ابتدای تیر ماه 95 به این گروهها .

- بر اساس مصوبه مجلس و طبق تبصره 14 لایحه بودجه 94 کل کشور دولت موظف است در سال 95 یارانه نقدی سرپرست خانوار سه دهک بالای جامعه و شش گروه درآمدی مشخص شده در بودجه در متن پیشنهاد کمیسیون تلفیق را حذف کند و هر گونه پرداخت یارانه از ابتدای تیر ماه 95 به این گروهها تصرف در اموال عمومی بوده و جرم تلقی می شود.

مجلس شورای اسلامی با حذف یارانه نقدی سه دهک بالای جامعه و شش گروه درآمدی که در پیشنهاد کمیسیون تلفیق مشخص شده بود،موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس علی رغم مخالفت دولت با حذف یارانه نقدی سه دهک بالای جامعه، با 125 رای موافق، یارانه سه دهک بالای جامعه و شش گروه درآمدی مشخص شده در متن پیشنهاد کمیسیون تلفیق را حذف کردند.

بر اساس مصوبه مجلس و طبق تبصره 14 لایحه بودجه 94 کل کشور دولت موظف است در سال 95 یارانه نقدی سرپرست خانوار سه دهک بالای جامعه و شش گروه درآمدی مشخص شده در بودجه در متن پیشنهاد کمیسیون تلفیق را حذف کند و هر گونه پرداخت یارانه از ابتدای تیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس برای دولت: حذف یارانه نقدی سه دهک بالا

تکلیف مجلس برای دولت: حذف یارانه نقدی سه دهک بالا