مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1395 ساعت 13:152016-04-13اقتصادي

کاهش 200 میلیاردی بودجه هلال احمر و درخواست از دولت


مدیرکل امورمجلس جمعیت هلال احمر کشور ضمن اشاره به عدم تخصیص اعتبارات بودجه ای این نهاد در سال گذشته و همچنین کاهش 200 میلیاردی بودجه 95، از دولت خواست که در تخصیص منابع بودجه ای هلال احمر در سال جاری نگاه ویژه ای داشته باشد.

- روح اله فروزش در گفت وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی از اعتبار 500 میلیارد تومانی مصوب مجلس برای سال 95 جمعیت هلال احمر، گفت: متاسفانه کشور ما یکی از کشورهای حادثه خیز دنیاست و عمده حوادثی که در دنیا شناخته شده، در کشور ما نیز بروز می کند.

وی در این باره افزود: تحت تاثیر اقلیم متنوع و همچنین جمعیت کشور، هر ساله حجمی از سوانح و حوادث متفاوت را در کشور شاهد هستیم.

بر همین اساس مقتضی است که سازمان های امدادی از آمادگی بروز کافی جهت پیشگیری و همچنین مقابله با حوادث و سوانح برخوردار باشند.

فروزش با بیان اینکه قانونگزار با درک این ضرورت ها پیش بینی های لازم را در قوانین توسعه ای از جمله قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت انجام داده است، افزود: بر این اساس سالانه دولت در قالب بودجه سنواتی، بودجه مورد نیاز برای پیشگیری، امدادرسانی، خرید تجهیزات، احداث پایگاه ها و نگهداشت آنها، خرید بالگرد و پدهای هوایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 200 میلیاردی بودجه هلال احمر و درخواست از دولت

کاهش 200 میلیاردی بودجه هلال احمر و درخواست از دولت