مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1395 ساعت 11:052016-04-16سياسي

یارانه نقدی 3300000 نفر قطع شد


بر اساس مصوبه مجلس و طبق تبصره 14 لایحه بودجه 94 کل کشور دولت موظف است در سال 95 یارانه نقدی سرپرست خانوار سه دهک بالای جامعه و شش گروه درآمدی مشخص شده در بودجه در متن پیشنهاد کمیسیون تلفیق را حذف کند و هر گونه پرداخت یارانه از ابتدای تیر ماه 95 به این گروهها .

- بر اساس مصوبه مجلس و طبق تبصره 14 لایحه بودجه 94 کل کشور دولت موظف است در سال 95 یارانه نقدی سرپرست خانوار سه دهک بالای جامعه و شش گروه درآمدی مشخص شده در بودجه در متن پیشنهاد کمیسیون تلفیق را حذف کند و هر گونه پرداخت یارانه از ابتدای تیر ماه 95 به این گروهها تصرف در اموال عمومی بوده و جرم تلقی می شود.

فیروزآبادی درباره اصرار مجلس برای حذف 24 میلیون نفر دیگر از یارانه بگیران اظهار کرد: این امر به میزان دقتی بستگی دارد که میخواهیم پیاده سازی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر میزان دقت را پایین بیاوریم، شناسایی و حذف سه دهک درآمدی امکانپذیر است.

طبعا اگر میزان دقت را پایین بیاوریم به سرعت میتوان این موضوع را پیاده سازی کرد.

اما ممکن است در بحث اجرا با کسانی مواجه شویم که در منزل دچار بیماری خاص یا آسیبهای اجتماعی هستند که در مورد آن ها دقت بیشتری کرده و مورد به مورد به آنها رسیدگی میکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه نقدی 3300000 نفر قطع شد

یارانه نقدی 3300000 نفر قطع شد