مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1395 ساعت 15:362016-04-16فرهنگي

وقتی دستان کوچک، کارهای بزرگ می کنند


نمایشگاه دو روزه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوان در حمایت از کودکان سرطانی موسسه محک با حضور جمع کثیری از علاقمندان برگزار شد و با فروشی بیش از 40 میلیون تومان اتفاقی تحسین برانگیز در فضای هنر و فرهنگ به وجود آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه "، زندگی از چشمان من عنوان نمایشگاهی انسان دوستانه بود که پنجشنبه و جمعه گذشته توانست توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کند و با فروشی بیش از 40 میلیون تومان، نتیجه تلاش نوع دوستانه 72 کودک و نوجوان هنرمند 5 تا 16 سال ایرانی را به نمایش بگذارد.

اتفاقی که در کنار جنبه های هنری و فرهنگی آن، حرکتی ارزنده در راستای آموزش نوع دوستی به کودکان و نوجوانان کشورمان محسوب می شود.

تا فرا بگیرند که در شرایط سختی و بیماری دیگران، حتی با کشیدن یک نقاشی هم می توان یاری گر آنان بود.

تارا بهبهانی مربی نقاشی این کودکان که این رویداد را در 10 سال اخیر به طور پیاپی برگزار کرده است، درباره این نمایشگاه گفت: آنچه که انگیزه برگزاری نمایشگاه را در من بیدار نگه میدارد عکس العمل بچه ها و نقاشان کوچک این نمایشگاه در حمایت و کمک به همسن و سالان مبتلا به سرطان خود است.

واکنش ها و تعاریفی از زندگی و عمل انسان دوستانه برای آنها نهادینه می شود که در رشد و تعالی روح آنها نتایج درخشانی خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دستان کوچک، کارهای بزرگ می کنند

وقتی دستان کوچک، کارهای بزرگ می کنند