مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1395 ساعت 10:012016-04-17اجتماعي

مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان استان فارس آغاز شد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: سی ودومین دوره مسابقات ورزشی دختران و سی وسومین دوره مسابقات ورزشی پسران در مرحله استانی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد جعفری صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه مرحله دوم سی ودومین دوره مسابقات ورزشی دختران و سی وسومین دوره مسابقات ورزشی پسران در مرحله استانی از 28 فروردین ماه آغاز شده و تا 17 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار نفر از دانش آموزان در این مسابقات شرکت کردند افزود: از این تعداد 2 هزار و 200 نفر از دانش آموزان پسر و بقیه دختران هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: مسابقات دختران در رشته های دو میدانی برای مقاطع ابتدایی، اول متوسطه و دوم متوسطه، رشته بسکتبال برای مقطع ابتدایی و رشته طناب زنی برای مقطع ابتدایی، رشته فوتسال و والیبال برای دوره ابتدایی، رشته والیبال برای مقطع اول متوسطه و رشته هندبال برای اول متوسطه و رشته شنا در رده های زیر 10 سال، 11 تا 12 سال و 13 تا 14 سال برگزار می شود.

جعفری عنوان کرد: مسابقات پسران نیز در رشته های دو میدانی برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و رشته فوتسال برای مقاطع اول متوسطه و ابتدایی، رشته والیبال برای مقطع اول متوسطه، رشته فوتبال برای مقطع اول متوسطه و رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان استان فارس آغاز شد

مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان استان فارس آغاز شد