مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 05:052016-04-18اقتصادي

دو سر طناب مارلبرو در دستان دخانیات و یک شرکت خصوصی


در پی انتشار اخباری مبنی بر اصرار وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ارائه لیسانس تولید سیگار شرکت مارلبرو به یک شرکت خصوصی به جای شرکت دخانیات ایران، - مدیر عامل شرکت دخانیات ایران گفت: نماینده این شرکت خصوصی باید به سمت شرکت دخانیات سوق داده شود و از ظرفیت های خالی این شرکت نیز استفاده شود، در غیر اینصورت سهم شرکت دخانیات از بازار کاهش می یابد.

محمد حسین برخوردار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره احتمال واگذاری لیسانس تولید سیگار مارلبرو به یک شرکت خصوصی اظهار کرد: هنوز اطلاعی نداریم که ارائه این مجوز به یک شرکت خصوصی جدی است یا خیر، اما اگر در قالب تولید باشد باید مراحل قانونی آن طی شود.

وی افزود: برای ارائه مجوز در صورتی که مراجع ذیصلاح تولید این سیگار در کشور را بلامانع اعلام کنند، مسئولان دولتی با توجه به وجود ظرفیت کافی در صنعت دخانیات باید نماینده آن شرکت را به سمت شرکت دخانیات ایران سوق دهند.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران با بیان این که کار صحیحی نیست که مجوز ایجاد کارخانه جدیدی برای تولید این سیگار ارائه شود، ادامه داد: در صورتی که مجوز ایجاد کارخانه جدید صادر شود مسلما سهم شرکت دخانیات ایران از بازار مصرفی ایران کمتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سر طناب مارلبرو در دستان دخانیات و یک شرکت خصوصی

دو سر طناب مارلبرو در دستان دخانیات و یک شرکت خصوصی