مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 08:362016-04-18بين الملل

القاعده بهانه دیروز و دستاویز امروز آمریکا برای حضور در افغانستان


افغانستان تنها کشور منطقه است که از 20 سال پیش تاکنون به دلیل حضور پُررنگ گروه های مختلف تروریستی، آرامش و ثبات دولت و ملت آن سلب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، پس از شکست دولت کمونیستی افغانستان در سال 1375 ناامنی ها و خشونت ها در نوسان بوده است، یک منطقه نه همیشه در آرامش بوده و نه در ناامنی، بلکه یک منطقه اگر روزی امنیت داشته روزی دیگر ثبات و آرامش آن به صورت عمدی از سوی گروه های مختلف سلب شده است.

ملت افغانستان با حضور صدها نظامی غرب روی آرامش ندید این وضعیت افغانستان را تا لبه پرتگاه رسانده و برای 5 سال روزهای تاریک و شب های خفقان آور را بر افغان ها تحمیل کرد و با وجود خوش بینی هایی از حضور صدها هزار نظامی غرب به رهبری آمریکا، اما این ملت روی آرامش ندید.

طالبان طی 20 سال و داعش از حدود 2 سال به این طرف تیتر یک اخبار افغانستان و جهان را از آن خود کرده بودند که به یکبارگی زمزمه هایی از احیای مجدد گروه القاعده که در نوع خود مادر گروه های تروریستی است در این کشور افزایش یافته است.

رییس جمهور افغانستان، وزیر دفاع و شماری از مقام های نظامی افغانستانی در حالی از افزایش آمار القاعده در این کشور خبر می دهند که این گروه از اوائل سال های زمامداری حامد کرزی تاکنون هیچ تحرکی انجام نداده و به این صورت نمی توان پذیرفت که واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاعده بهانه دیروز و دستاویز امروز آمریکا برای حضور در افغانستان

القاعده بهانه دیروز و دستاویز امروز آمریکا برای حضور در افغانستان