مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1395 ساعت 06:512016-04-19اقتصادي

طیب نیا با سکوت درباره اظهارات سیف: علت هیاهوی رسانه ها را نمی فهمم


وزیر اقتصاد با سکوت درباره اظهارات اخیر سیف در آمریکا و بدون اینکه اشاره ای به اعتراف رییس کل بانک مرکزی به دستاورد "تقریباً هیچ" برجام کند، - وزیر اقتصاد با سکوت درباره اظهارات اخیر سیف در آمریکا و بدون اینکه اشاره ای به اعتراف رییس کل بانک مرکزی به دستاورد "تقریباً هیچ" برجام کند، گفت: علت هیاهوی برخی رسانه ها را در مورد سوییفت نمی فهمیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم" ، علی طیب نیا عصر دیروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اظهار کرد : صادرات نفت خام و میعانات گازی در سال های گذشته 2 میلیون و 500 هزار بشکه در روز بود که در زمان تحریم و آغاز دولت یازدهم به یک میلیون بشکه در روز کاهش یافت، اما با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها، 700 هزار بشکه به صادرات روزانه نفت اضافه شد.

وی افزود: در مرحله دوم تحریم های آمریکا، قرار بود یک میلیون بشکه از صادرات ایران کم شده و صادرات نفت ما به صفر برسد.

طیب نیا گفت: اکنون تمامی بانک های ایران به شبکه سوییفت متصل هستند و می توانند پیام های خود را ارسال کنند و علت هیاهوی برخی رسانه ها را در مورد سوییفت نمی فهمیم.

وی تصریح کرد: اکنون بانک ها به سادگی می توانند از سوییفت استفاده کنند، ضمن اینکه روابط کارگزاری بانکی ایران با بانک های کوچک خارجی برقرار شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیب نیا با سکوت درباره اظهارات سیف: علت هیاهوی رسانه ها را نمی فهمم

طیب نیا با سکوت درباره اظهارات سیف: علت هیاهوی رسانه ها را نمی فهمم