مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 ساعت 07:162016-04-25سياسي

مسئول کانون رهپویان وصال شیراز: دینداری بدون استقامت در دین قابل قبول نیست


مسئول کانون رهپویان وصال شیراز گفت: دینداری بدون استقامت در دین قابل قبول نیست.

- سیدمحمد انجوی نژاد در حاشیه مراسم سوگواری رحلت حضرت زینب (س) و بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ما باید تربیت الهی یاد بگیریم و صفات الهی را در خود تعلیم دهیم.

وی با بیان اینکه تربیت مسلمانان باید الهی باشد، افزود: داعش رسماً تیپ الهی زده است و همان خوارج عصر هستند به طوری که تیپ الهی را رعایت می کنند اما تربیت و رفتار الهی ندارند.

مسئول کانون رهپویان وصال شیراز ادامه داد: کسی که تیپ الهی می زند و رفتار الهی ندارد مدام در معرض آزمایش الهی قرار می گیرد تا خداوند او را رسوا کند و به مردم بفهماند که تربیت الهی ندارد و تنها تیپ الهی زده است.

انجوی نژاد بیان کرد: برای رسیدن به تربیت الهی باید استقامت و صبر کرد اگر صبر نباشد به لذت عبادت با معبود دست پیدا نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه آمار خودکشی در تکفیری ها به سرعت بیشتر می شود، یادآور شد: برای رسیدن به آرامشی که این روزها از جامعه ما دور شده است باید صفات الهی را در خود پرورش بدهیم؛ شیخ محمد والد می گفت وقتی که می خواهید با نفستان و شیطان مبارزه کنید ابتدا نفستان به چشمتان خیلی بزرگ می آید اما با استقامت و صبر در آخر به نتیجه می رسید که اصلاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول کانون رهپویان وصال شیراز: دینداری بدون استقامت در دین قابل قبول نیست

مسئول کانون رهپویان وصال شیراز: دینداری بدون استقامت در دین قابل قبول نیست