مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 ساعت 16:102016-04-25حوادث

گیشه زنی از مشتریان بانک پس از آشنایی در قهوه خانه


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باندی که پس از آشنایی از قهوه خانه اقدام به گیشه زنی از مشتریان بانک کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس حوادث ایسنا، در ساعت 11 روز پنجم فروردین ماه امسال از طریق تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110، به کلانتری 115 رازی اعلام شد که دو جوان اقدام به پرسه زنی در داخل یکی از شعبات بانکی در خیابان قزوین کرده و به احتمال زیاد قصد سرقت از داخل بانک را دارند.

با اعلام خبر، بلافاصله واحد گشت کلانتری 115 رازی برای بررسی موضوع به شعبه بانک مذکور اعزام شد که با حضور مأموران در شعبه بانک، جوانی که در مقابل در خروجی بانک ایستاده و مانع بسته شدن آن شده بود دستگیر شد.

با مشاهده دستگیری این جوان توسط مأموران، ناگهان فرد دوم که در داخل بانک حضور داشت و صورت خود را نیز پوشانده بود قصد داشت تا با ایجاد درگیری با مأموران از محل متواری شود که او نیز طی یک درگیری دستگیر و در بازرسی از هر دو نفر آنها سلاح سرد به همراه یک عدد اسپری اشک آور کشف شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بانک به شیوه گیشه زنی و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و دو متهم به نام های پوریا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشه زنی از مشتریان بانک پس از آشنایی در قهوه خانه

گیشه زنی از مشتریان بانک پس از آشنایی در قهوه خانه