مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 ساعت 13:312016-04-26بين الملل

دولت آشتی ملی لیبی، مقر 7 وزارتخانه را تحویل گرفت


خبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع لیبی اعلام کرد «دولت آشتی ملی» لیبی، مقر 7 وزارت خانه را در پایتخت این کشور تحویل گرفته و در روزهای آینده سایر وزارت خانه ها را تحویل خواهد گرفت.

- خبرگزاری رویترز به نقل از منابع لیبی اعلام کرد دولت آشتی ملی لیبی، مقر 7 وزارت خانه را در پایتخت این کشور تحویل گرفته و در روزهای آینده سایر وزارت خانه ها را تحویل خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت آشتی ملی لیبی اعلام کرد که دوشنبه (دیروز) مقر هفت وزارتخانه از جمله وزارت خارجه را در طرابلس پایتخت این کشور تحویل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، این اقدام دولت آشتی ملی در چارچوب تلاش برای گسترش تسلط کامل این دولت بر تمامی مناطق طرابلس انجام شده است.

در این ارتباط، محمد العماری عضو شورای ریاستی دولت آشتی ملی، طی مراسم تحویل وزارت خارجه این کشور گفت: روند انتقال قدرت، مطابق میل و خواسته [این دولت] پیش می رود.

عضو شورای ریاستی دولت آشتی ملی همچنین افزود: سایر وزارتخانه هایی که دولت قرار است آن ها را تحویل بگیرد، وزارت های مسکن، حمل و نقل، امور اجتماعی، شورای محلی، وزارت جوانان و ورزش و وزارت امور دینی و اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آشتی ملی لیبی، مقر 7 وزارتخانه را تحویل گرفت

دولت آشتی ملی لیبی، مقر 7 وزارتخانه را تحویل گرفت