مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 ساعت 10:362016-04-27فرهنگي

تلویزیون موضوع دفاع از حرم را به دغدغه ای ملی تبدیل کند


سیدضیاءالدین دری نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: برای بازتاب موضوع مدافعان حرم در جامعه لازم است رسانه ملی و فضای مجازی و تمام ابزارهای در دسترس دست به دست بدهند تا این اتفاق مهم منطقه را تبدیل به دغدغه ای ملی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ سیدضیاءالدین دری نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون بر لزوم آگاه سازی و دغدغه ایجاد کردن درباره مدافعان حرم از طریق تلویزیون تاکید کرد و گفت: به نظر من برای بازتاب موضوع مدافعان حرم در جامعه لازم است رسانه ملی و فضای مجازی و تمام ابزارهای در دسترس دست به دست بدهند تا این اتفاق مهم منطقه را تبدیل به دغدغه ای ملی کنند.

وقتی این موضوع مورد توجه عمومی قرار بگیرد، ضرورت ساخته شدن آثاری از این گونه را احساس و با این فیلم ها ارتباط بهتری برقرار می کنند.

وی انتخاب قالب های مستند و نماهنگ و کلیپ را برای برگزاری نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم مناسب ارزیابی کرده و افزود: دفاع از حرم موضوع امروز است و مستند نیز قالبی برای ثبت رویدادهای همزمان است.

بنابراین انتخاب این قالب برای رقابت مناسب است.

کارگردان سریال کلاه پهلوی به نقش نهادهای دولتی در ثبت و ضبط رویدادهای منطقه اشاره کرد و ادامه داد: به نظرم نهادها و سازمان های متولی می توانند به گروه های رسانه ای برای تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون موضوع دفاع از حرم را به دغدغه ای ملی تبدیل کند

تلویزیون موضوع دفاع از حرم را به دغدغه ای ملی تبدیل کند