مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 ساعت 16:452016-04-27سياسي

جهرم میزبان چهارمین همایش درمان ناباروری


همایش ملی شیوه های نوین درمان ناباروری با بررسی «نسب فرزندان ناشی از باروری های اهدا شده» - همایش ملی شیوه های نوین درمان ناباروری با بررسی نسب فرزندان ناشی از باروری های اهدا شده چهارمین همایش ملی شیوه های نوین درمان ناباروری با بررسی نسب فرزندان ناشی از باروری های اهدا شده از امروز در جهرم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما ، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام دبیر این همایش گفت: سه دوره برگزاری این همایش با موفقیت هایی همراه بود که دلیل آن ایجاد یک نگاه اخلاقی نسبت به فناوری های جدید در بحث درمان ناباروری در کشور است تا همراه با پیشرفت تکنولوژی در درمان ناباروری، مسائل دینی، فقهی و شرعی آن نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: اطمینان داریم این همایش در آینده کشور موثر است چرا که رویکرد کشور در سیاست های جمعیت مناسب بوده و مباحث مطرح شده در همایش پیشین در اجلاسی که امسال در شیراز برگزار می شود مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دبیر علمی چهارمین همایش ملی اخلاق و شیوه های نوین درمان ناباوری افزود: آنچه در همایش امسال مورد بررسی قرار می گیرد، درمان ناباوری به روش اهدای تخمک و جنین بوده که امروز در دنیا بر مسئله مخفی یا آشکار بودن آن مباحثی مطرح است، چرا که معمولاً زوج های نابارورتمایلی به علنی شدن فرد اهدا کننده گامت ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهرم میزبان چهارمین همایش درمان ناباروری

جهرم میزبان چهارمین همایش درمان ناباروری