مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 15:462016-04-28سياسي

زمینه بروز خلاقیت و نوآوری در مدارس استان مازندران فراهم شود


رییس دانشگاه آزاد آمل با اشاره به وجود دانش آموزان نخبه در استان، گفت: زمینه بروز خلاقیت و نوآوری در مدارس استان مازندران فراهم شود - به گزارش سایت قطره و به نقل از، فاضل لاریجانی بعدازظهر امروز در هشتمین همایش تجلیل خیرین مدرسه ساز این شهرستان با بیان اینکه اقدام خیرین به اجرای امور خیر و از سر عشق و علاقه به آینده نوجوانان سعی کردند بسترساز آینده جامعه شوند، اظهار داشت: کار هر یک از خیرین در عرصه علم و دانش یک اقدام خداپسندانه است.

وی با تاکید براینکه تلاش های خیرین مدرسه ساز وجدآور است، تصریح کرد: در زمینه آموزش نظریه های مختلفی از سوی جامعه شناسان و کارشناسان وجود دارد برای اینکه یک احساس مختصری حاصل شود.

لاریجانی با بیان اینکه هدف از تعلیم و تربیت انباشت دانستنی ها نیست، افزود: در امر آموختن اموری مانند کارهای خیر به شوق دانستن و کمک کردن می افزاید و موجب اشتیاق آموختن دانش آموزان می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمل با اعلام اینکه فلاسفه بسیاری درباره سیستم های آموزشی نظریات مختلفی ارائه کردند، اذعان داشت: مهمترین اصل در این زمینه به نتیجه رسیدند که امروز در کنار مدارس، امکان بروز خلاقیت فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد و تعالی استعدادهای دانش آموزان باید در کنار دروس، کلاس های هنر و پیشه ای به دانش آموزان فراهم شود که این امر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه بروز خلاقیت و نوآوری در مدارس استان مازندران فراهم شود

زمینه بروز خلاقیت و نوآوری در مدارس استان مازندران فراهم شود