مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 08:212016-05-01بين الملل

برلین میزبان نشست درباره سوریه/ ما از راه حل بحران سوریه بسیار فاصله داریم


اشتاین مایر از برگزاری نشستی در برلین درباره سوریه خبر داده و در عین حال تاکید کرد که ما از راه حل این بحران بسیار فاصله داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، "فرانک والتر اشتاین مایر"، وزیر امور خارجه آلمان در گفتگو با روزنامه آلمانی "دی ولت" بر لزوم آزادسازی سریع ویزا برای کشور ترکیه تاکید کرده و از شریک خود در دولت ائتلافی ( حزب سوسیال مسیحی) درخواست کرد که مخالفت خود در این باره را کنار بگذارد.

نه تنها همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بلکه تمام دولت آلمان در تصمیمات اساسی شورای اروپایی سهم دارند و حزب سوسیال مسیحی هم بخشی از آن است.

وی بر لزوم پایبندی به توافقات انجام شده با کشورها تاکید کرد.

اشتاین مایر انتقادها به دولت آلمان مبنی بر اینکه به دلیل توافق با ترکیه در مسئله پناهندگان از انتقاد به این کشور خودداری می کند را رد کرده و آن را نادرست دانسته و گفت: مناسبات آلمان با ترکیه پیچیده است.

ما دقیقا درباره وخامت اوضاع آزادی بیان در ترکیه و سیاست آنکارا در قبال ترک ها صحبت می کنیم، اما این مسائل ما را از روابط با ترکیه خسته نکرده است.

وی افزود: هر کسی همچنین می داند که ترکیه برای اروپا کشوری کلیدی در بحران مهاجرت و خروج از بحران ها در خاورمیانه باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلین میزبان نشست درباره سوریه/ ما از راه حل بحران سوریه بسیار فاصله داریم

برلین میزبان نشست درباره سوریه/ ما از راه حل بحران سوریه بسیار فاصله داریم