مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:012016-05-03سياسي

/یک لحظه مکث/ لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل به وقت اضافه مجلس می رود؟


لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل پس از سه سال این روزها در میان برنامه ها و دستورکارهای مجلس متوقف شده است و گویا قرار است بازهم مسائل حوزه زنان به وقت اضافه کشیده شود.

- لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل به وقت اضافه مجلس می رود؟ لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل پس از سه سال این روزها در میان برنامه ها و دستورکارهای مجلس متوقف شده است و گویا قرار است بازهم مسائل حوزه زنان به وقت اضافه کشیده شود.

"- گروه جامعه: هر از چندگاهی خبرهایی از کاهش ساعت کاری زنان شاغل با شرایط خاص از سوی نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی شنیده می شود و وقتی زمزمه هایی در مورد به نتیجه رسیدن این لایحه مطرح می شود همه و حتی معاونت امور زنان ریاست جمهوری تلاش می کنند تا تصویب آن را نتیجه تلاش های خود معرفی کنند اما زمانی که بررسی این طرح به دلایلی متوقف می شود دیگر خبری از پیگیری ها و مصاحبه ها نیست.

نمونه هایی از قوانینی را که در حوزه زنان به تصویب رسیده اما اجرایی نشده است را کم نداریم افزایش مرخصی زایمان مادران، مصوبات حوزه عفاف و حجاب، قوانین جمعیت و بسیاری از قوانین دیگر که با وجود تصویب مجلس اما هنوز اجرایی نشده است.

لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل دارای شرایط خاص پیشنهاد مرکز امور زنان دولت دهم بود که با همکاری نمایندگان خانم مجلس آماده شد و در اواخر دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/یک لحظه مکث/ لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل به وقت اضافه مجلس می رود؟

/یک لحظه مکث/ لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل به وقت اضافه مجلس می رود؟