مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:202016-05-04اقتصادي

تقویت تولید داخلی با استفاده حداکثری از ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای


جلوگیری از بازارسازی و ایجاد فضا برای عرضه و فروش محصولات خارجی دارای مشابه داخلی در فروشگاه های زنجیره ای وابسته به نهادهای حکومتی جزو انتظارات حداقلی و اولیه تولیدکنندگان از مجموعه نظام است که متاسفانه همچنان از سوی برخی فروشگاه ها جدی گرفته نمی شود.

- پژوهش خبری: حمایت از تولید داخل و تقویت آن، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی و یکی از محورهای اصلی و کلیدی حاکم بر سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

ارزش این موضوع از دید رهبر معظم انقلاب به حدی بالاست که سال 91 را به عنوان سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند و در سال های اخیر بارها و بارها در صحبت های عمومی خود صراحتا مردم را توصیه به استفاده از تولیدات داخلی کنند و به مسئولان دستور دهند که کالای داخلی را نسبت به کالای خارجی ترجیح دهند و استفاده از کالای خارجی دارای مشابه داخلی را مطلقا ممنوع بدانند.

به عنوان مثال، رهبر معظم انقلاب در 9 اردیبهشت ماه 94 فرمودند: بعضی ها هستند حتّی حاضرند به نفع کارگر هم شعار بدهند، رگ گردن را هم درشت کنند و شعار بدهند، امّا در عمل به کارگر ایرانی لگد بزنند.

لگد زدن به کارگر ایرانی این است که انسان جنس مصنوع این کارگر را مورد استفاده قرار ندهد و برود مشابه این را از خارج بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تولید داخلی با استفاده حداکثری از ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای

تقویت تولید داخلی با استفاده حداکثری از ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای