مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:202016-05-07فرهنگي

بسته پیشنهادی لاک پشت پرنده برای نمایشگاه کتاب


گروه لاک پشت پرنده به مناسبت بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فهرستی را به عنوان "فهرستی از بهترین کتاب های کودک و نوجوان ایران" برای استفاده خانواده ها، - مدرسه ها، مهدکودک ها و دست اندرکاران کودکان و نوجوانان منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فهرست بر اساس گروه سنی منتشر شده و در هر گروه سنی کتاب ها بر اساس موضوع از هم تفکیک شده است.

لاک پشت پرنده فهرستی است که هر فصل توسط گروهی از کارشناسان با ارزیابی و بررسی تمام کتاب های کودک و نوجوان که در ایران منتشر می شود، تهیه و ارائه می شود.

کتاب های زیر کتاب هایی هستند که در این جایزه نشان طلایی لاک پشت پرنده را دریافت کرده و به شرح زیر معرفی شده اند: اختراع هوگوکابره برایان سلزنیک/رضی هیرمندی/ افق این کتاب ترکیبی از سینما و رمان است و ماجرا با متن و تصویر روایت می شود.

یک تجربه تازه و خوب که برای خواننده های نوجوان جالب و جذاب خواهد بود و آن ها را با رویاها، ترس ها و تنهایی های هوگو همراه می کند؛ پسربچه یازده ساله ای که باید ساعت های ایستگاه راه آهن را تنظیم کند، ولی ورود به یک مغازه اسباب بازی فروشی شروع یک سرنوشت تازه است که او را به گذشته پیوند می دهد.

این رمان برای نوجوانان 12 تا 17 سال مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته پیشنهادی لاک پشت پرنده برای نمایشگاه کتاب

بسته پیشنهادی لاک پشت پرنده برای نمایشگاه کتاب