مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:212016-05-09اجتماعي

فرماندار نوشهر خواستار شد انتقال دانش مهارت های فنی و حرفه ای به روستاها


فرماندار نوشهر، خواستار انتقال دانش مهارت های فنی و حرفه ای به سمت روستاها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نوشهر، علی شادمان عصر امروز در جلسه کارگروه فنی و حرفه ای این شهرستان با اشاره به اینکه دانش مهارت های فنی و حرفه ای ها باید به سمت روستاها برده شود، اظهار کرد: دانش مهارت های فنی و حرفه ای را باید در زمینه های کشاورزی وارد کرد و این حوزه به روزرسانی شده و آموزش های لازم برای بهره وری بیشتر به کشاورزان داده شود.

فرماندار نوشهر افزود: حوزه فنی و حرفه ای می تواند در دستگاه ها نیز ورود پیدا کند و یکی از این دستگاه ها، مجموعه بهزیستی است تا بتوان از این طریق انتقال دانش مهارت آموزی نسبت به توانمندسازی نیازمندان اقدام کرد.

وی هم دلی و همراهی با یکدیگر را لازمه توسعه یک جامعه دانست و گفت: ظرفیت ها باید برای توسعه دانش مهارت های فنی و حرفه ای شناسایی شود و برای بالفعل درآوردن آن در راستای گسترش مهارت های فنی باید تلاش و همت شود.

این مسؤول ورودی نیروی کار از طریق مراکز فنی و حرفه ای به بازار کار را از ویژگی های این مراکز بر شمرد و اظهار کرد: سیاست ها و رویکرد بر ایجاد و توسعه بسترهای آموزش دانش مهارت های فنی است تا تعداد بیشتری از افراد بتوانند از این دانش بهره مند شده و در سرمایه گذاری و توسعه نقش فعال داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نوشهر خواستار شد انتقال دانش مهارت های فنی و حرفه ای به روستاها

فرماندار نوشهر خواستار شد انتقال دانش مهارت های فنی و حرفه ای به روستاها