مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 ساعت 13:552016-05-11بين الملل

اظهار نظرهای مضحک مشاور وزیر دفاع عربستان


مشاور وزیر دفاع عربستان ضمن دفاع از تروریست های داعش در عراق تأکید کرد که نباید داعش سوریه را با داعش در عراق یکی دانست! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری ایلاف، احمد عسیری، سخنگوی ائتلاف عربی و مشاور وزیر دفاع عربستان در سخنانی مداخله جویانه علیه ایران گفت: "ایران بلند پروازی خود را برای سیطره بر جهان عرب و کشورهای حوزه خلیج فارس مخفی نمی کند.

برخورد این کشور در سوریه، عراق، لبنان و یمن دلیلی بر این بلندپروازی است.

عربستان هرگز منتظر این نخواهد ماند که ایران یمن را ببلعد!" وی افزود: یمن خود صاحب سیطره بر تنگه باب المندب است و آیا ما منتظر این خواهیم نشست که یمن به سوریه، عراق یا لیبی تبدیل شود؟ این به هیچ وجه به نفع منطقه نیست.

وی درباره موضع عربستان نسبت به حزب الله لبنان نیز مدعی شد: "دست داشتن حزب الله در آموزش حوثی ها برای نفوذ به مرزهای عربستان با یمن ثابت شده است! حزب الله شبه نظامیان گروه های تروریستی را آموزش می دهد و این ها شاخه نظامی ایران در منطقه هستند!" عسیری افزود: ما در مقابل "حمایت" ایران و حزب الله از حوثی ها و بازی کردن با توانایی های کشورها و "وخیم کردن" اوضاع یمن دست بسته نخواهیم ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظرهای مضحک مشاور وزیر دفاع عربستان

اظهار نظرهای مضحک مشاور وزیر دفاع عربستان