مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1395 ساعت 17:202016-05-12ورزشي

برگزاری نخستین همایش ملی ورزش در کودکی


اولین همایش ملی ورزش در کودکی با همت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی و با حضور جمعی از اساتید و فعالان ورزش کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس بهرام دبیر کل این همایش، در مراسم روز نخست این همایش این رویداد را اولین همایشی دانست که تمرکزش بر دوران کودکی است و می خواهد از تمام قوای این رشته جهت افزایش توانمندی ها و ابعاد وجودی کودکان استفاده کند.

وی اهداف همایش را سمت و سو دادن علوم مختلف این رشته به جامعه ی هدف یعنی کودکی، شناسایی عوامل تهدیدکننده، تبلور توانمندی های رشته ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به صورت ملموس و تبدیل این توانمندی ها به فرصت های شغلی و کارآفرینی مطابق با نیاز جامعه دانست.

همچنین سبحان اللهی رییس دانشگاه خوارزمی نیز در حاشیه این همایش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، سیاست این دانشگاه را توجه به نیازهای جامعه بیان کرد و گفت: از عوامل توسعه جامعه انسان ها هستند که ویژگی این همایش نیز تقویت ارتباط با جامعه انسانی است.

ما بر این باوریم که دانشگاه برای مردم است به همین دلیل باید تمام فعالیتهایش در جهت نیاز مردم باشد.

ندا خالقی دبیر علمی همایش نیز در رابطه با محورهای این رویداد به خبرنگار ایسنا گفت: این رویداد به چهار حوزه فیزیولوژی،بیومکانیک و حرکات اصلاحی، مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی تقسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین همایش ملی ورزش در کودکی

برگزاری نخستین همایش ملی ورزش در کودکی