مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1395 ساعت 17:212016-05-12سياسي

رونمایی اثر جدید علیرضا قزوه در غیاب مهمانان ناخوش احوال


«با کاروان شام» اثر تازه علیرضا قزوه در حالی در سال یاس رونمایی شد که مهمانان ویژه این برنامه به دلیل کسالت موفق به حضور در مراسم نشدند.

- با کاروان شام اثر تازه علیرضا قزوه در حالی در سال یاس رونمایی شد که مهمانان ویژه این برنامه به دلیل کسالت موفق به حضور در مراسم نشدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ، عصر امروز در قالب برنامه نشست شعر انقلاب اسلامی، در نهمین برنامه از کتاب با کاروان شام قزوه در حضور محمد حمزه زاده، مصطفی محدثی راد، علی محمد مودب و سعیدی راد رونمایی شد.

قرار بر این بود در مراسم امیری اسفندقه و محمدحسین جعفریان سخنرانی کوتاهی داشته باشند.

قزوه سفرنامه جدیدش را محصول سفری به سوریه در دو سال گذشته خواند که در آن یک برنده جایزه نوبل از ایرلند، یکی از دوستان بابی ساندز و پدر جولیان آسانژ در کنار چهره های ایرانی همچون رضا امیرخانی، محسن مومنی شریف، محمد حسین جعفریان، ناصر فیض و حجت الاسلام زائری همسفر او بوده اند.

این شاعر پس نقل برخی از خاطرات خود از حمزه زاده، مدیر انتشارات سوره مهر درخواست کرد جلد بهتری برای کتابش طراحی شود و تاکید کرد به عنوان مدیر بخش آفرینش های هنری کتاب ها را معرفی و تایید می کند؛ اما برای اثر خودش وضعیت بدین گونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی اثر جدید علیرضا قزوه در غیاب مهمانان ناخوش احوال

رونمایی اثر جدید علیرضا قزوه در غیاب مهمانان ناخوش احوال