مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1395 ساعت 12:502016-05-14سياسي

الزام دولت به اخذ خسارات از آمریکا در طول 63 سال گذشته


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: طرح دوفوریتی « الزام دولت به پیگیری خسارات آمریکا علیه ایران» با 201 امضای نمایندگان، فردا در صحن علنی مجلس مطرح می شود .

- 7-خسارت های مادی و معنوی ناشی از جاسوسی علیه ایران توسط ایالات متحده یا با حمایت و نقش آفرینی ایالات متحده8- خسارت های مادی و معنوی ناشی از انسداد، مصادره و یا تصرف در اموال و دارایی های جمهوری اسلامی ایران، نهادها و مؤسسات دولتی یا عمومی جمهوری اسلامی ایران یا مقامات آن9- کلیه خسارات مادی و معنوی ناشی از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی که با حمایت یا نقش آفرینی آمریکا انجام پذیرفته یا می پذیرد.

10- کلیه خسارات مادی و معنوی ناشی از سایر اقدامات یا وقایعی که با حمایت یا نقش آفرینی ایالات متحده روی داده است یا در آینده روی خواهد داد.

ماده 2- دولت موظف است در مواردی که ایالات متحده تعهدات خود در قبال جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در حوزه مصونیت دولت و اموال متعلق به دولت و مقامات جمهوری اسلامی ایران، را نقض می نماید در راستای اقدام متقابل کلیه اقدامات از جمله اقدامات حقوقی مقتضی را به عمل آورد.

ماده 3- دولت موظف است اجرای تصمیمات مراجع صالح به نفع جمهوری اسلامی ایران و اتباع آن را در کشورهای ثالثی که اموالی از ایالات متحده در آنها وجود دارد، در چارچوب اقدام متقابل، تعقیب کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دولت به اخذ خسارات از آمریکا در طول 63 سال گذشته

الزام دولت به اخذ خسارات از آمریکا در طول 63 سال گذشته