مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 ساعت 14:412016-05-15سياسي

برخورد با رفتارهای فائزه رفسنجانی وظیفه هاشمی است


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: امیدواریم که هاشمی رفسنجانی با این چنین ملاقات ها و رفتارهای فرزندانش با فرق ضاله برخورد و مقابله کند چراکه معتقدم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طرفدار فرقه ضاله باشد و قطعا سابقه تاریخی این فرقه را در دوران .

- عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: امیدواریم که هاشمی رفسنجانی با این چنین ملاقات ها و رفتارهای فرزندانش با فرق ضاله برخورد و مقابله کند چراکه معتقدم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طرفدار فرقه ضاله باشد و قطعا سابقه تاریخی این فرقه را در دوران استمعار تحت سلطه گرفتن ایران را بهتر از هر کس دیگر می داند.

سیدحسین نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین در خانه ملت با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با فرقه بهایت، گفت: بهایت فرقه ای است که توسط استکبار ازجمله آمریکا و انگلیس تأسیس و حمایت می شود.

وی ادامه داد: هدف استکبار جز تضعیف و تحت سطله بردن کشورمان نیست و هدف دیگری ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: انتظار نمی رود مقام یا مسئولی و یا صاحب منسب و نامی با این فرقه ضاله ملاقات و یا بخواهند به فعالیت آنها دامن بزنند.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت به موارد اجتماعی و اخلاقی دیدار مسئولان و صاحب منسبان با فرقه های ضاله اشاره کرد و اذعان داشت: انتظار از افرادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با رفتارهای فائزه رفسنجانی وظیفه هاشمی است

برخورد با رفتارهای فائزه رفسنجانی وظیفه هاشمی است