مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 ساعت 07:252016-05-16سياسي

حمایت تلویحی حدادعادل از ریاست لاریجانی/مجلس دهم را تکرار مجلس ششم نمی دانم


غلامعلی حدادعادل پیش بینی خود از ریاست مجلس دهم را با توجه به تجربه ریاست چهار ساله اش در مجلس، علی لاریجانی آن هم در لفافه عنوان می کند و می گوید از آن جا که اصولگراست نظرش در مورد ریاست مجلس روشن است.

- رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اصولگرا دانستن اکثریت مجلس دهم گفت که در شرایط فعلی چندان نگران وضع مجلس آینده نیست و این مجلس را تکرار مجلس ششم نمی داند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، علل متعددی را برای نتیجه انتخابات مجلس در تهران متصور دانست و گفت که یکی از این دلایل ابراز نگرانی ما از نقض عهد و عهدشکنی آمریکایی ها در مقابل امید دولتی ها بود کما اینکه گذر زمان و رفتارهای آمریکایی ها ثابت می کند حق با آنهایی است که نگران بودند.

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران و از چهرها ی شاخص و تاثیرگذار جبهه اصولگرایی در گفت وگویی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به ارائه توضیحاتی در مورد دلایل نتایج انتخابات تهران، رییس مجلس دهم و برنامه هایش برای بعد از اتمام دوران نمایندگی پرداخت که مشروح آن را در زیر می خوانید: با توجه به اینکه شما از راه یابی به مجلس دهم باز ماندید، چه برنامه ای بعد از اتمام دوره نمایندگی تان دارید؟ با توجه به اینکه خدمت در جمهوری اسلامی منحصر در یک شغل خاص نیست، برای ما که توف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تلویحی حدادعادل از ریاست لاریجانی/مجلس دهم را تکرار مجلس ششم نمی دانم

حمایت تلویحی حدادعادل از ریاست لاریجانی/مجلس دهم را تکرار مجلس ششم نمی دانم