مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 ساعت 12:252016-05-16ورزشي

تصور آمریکایی ها از برجام؛ نفوذ و دخالت در ایران


رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه تصور آمریکایی ها از برجام، نفوذ و دخالت در امور ایران است، گفت: واشنگتن به دنبال تغییر رفتار تهران در داخل و منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، غلامعلی حداد عادل در نشست علنی امروز(دوشنبه 27 اردیبهشت ) در نطق میان دستور خود با تبریک اعیاد ماه شعبان، گفت: انتخابات مجلس دهم با پیروزی اصولگرایان در بعضی شهر ها و پیروزی اصلاح طلبان در بعضی شهرهای دیگر، از جمله تهران به پایان رسید و مجلس دهم در چند روز آینده کار خود را آغاز می کند؛ اصولگرایان اگر چه در تهران به مجلس راه نیافتند، به اعلام نتایج انتخابات ازجانب مراجع قانونی نظام احترام گذاشتند و اگر اعتراضی هم داشتند از طریق مجاری قانونی دنبال کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات شبیه مسابقات ورزشی است، برنده ای دارد و بازنده ای؛ برد و باخت مهم است اما اصل ورزش مهم تر از آن است.

با باخت یک تیم و برد تیم دیگر، ورزش تعطیل نمی شود.

در میدان سیاست هم مهم تر از برد یک جناح و باخت جناح دیگر حفظ اساس مردم سالاری است.

* انتقال نرم قدرت در ایران از طریق مردم سالاری دینی نهادینه شده استعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: انتقال قدرت در طول تاریخ ایران، همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصور آمریکایی ها از برجام؛ نفوذ و دخالت در ایران

تصور آمریکایی ها از برجام؛ نفوذ و دخالت در ایران