مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 ساعت 01:302016-05-17دانش

دریافت شهریه بالا از سوی دانشگاه هایی با کمترین امتیاز بین المللی


رییس بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز با بیان این که میان میزان شهریه دانشگاه ها با نتایج رتبه بندی ها رابطه ای وجود دارد، گفت: این در حالی است که دانشگاه هایی که در نظام های رتبه بندی امتیاز کمتری کسب کرده اند بیشترین شهریه را دریافت می کنند.

- دکتر جعفر مهراد در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با اشاره به بررسی های انجام شده بر روی شهریه دانشجویان بین المللی دانشگاه های استرالیا، افزود: بررسی تطبیقی شهریه دانشجویان بین المللی در دانشگاه های استرالیا نشان می دهد که بین رتبه دانشگاه در نظام های رتبه بندی و شهریه ای که از دانشجویان دریافت می شود رابطه معناداری وجود دارد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دانشگاه ملی استرالیا با کسب رتبه 19 در نظام رتبه بندی QS مقام اول، دانشگاه ملبورن با کسب رتبه 42 مقام دوم و دانشگاه سیدنی با کسب رتبه 45 مقام سوم دانشگاه های برتر این کشور را در اختیار دارند.

مهراد با تاکید بر این که این سه دانشگاه به طور متوسط سالیانه از هر دانشجوی بین المللی 30 هزار دلار شهریه دریافت می کنند، یادآور شد: بررسی تطبیقی شهریه دانشجویان بین المللی با توجه به ثبت نام این دانشجویان در دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در سال 2015 میلادی نکات بیشتری را آشکار می کند به گونه ای که آمارها نشان می دهد متوسط شهریه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت شهریه بالا از سوی دانشگاه هایی با کمترین امتیاز بین المللی

دریافت شهریه بالا از سوی دانشگاه هایی با کمترین امتیاز بین المللی