مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1395 ساعت 09:102016-05-23ورزشي

شادی؛ حلقه مفقوده در میان جوانان


مسئول امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، گفت: شادی حلقه مفقوده جوانان امروز ما بوده و شادی را در زندگی کمتر احساس می کنند هر چه شادی در جامعه کمتر باشد آسیب های اجتماعی نیز بیشتر می شود.

- مهدی قناد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، با تاکید بر مطلب فوق اظها کرد: هر چه عنصر شادی در جامعه بیشتر باشد آن جامعه را سالم تر ارزیابی می کنند.

وی با بیان اینکه توجه به عوامل شادی توجه به تمامی ارزش ها و ابعاد سلامت است، افزود: شادی در زندگی جوانان باعث حل مباحث استرس و ناکامی شده و نوع نگاه آنها به مسائل پیرامون و ارتقاء ابعاد باعث افزایش شادی در جوانان می شود.

مسئول امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، با اشاره به اینکه فاکتورهای زیادی در احساس شاد کردن دخیل هستند، تصریح کرد: برنامه ریزی درست، احساس شادی در خود فرد، جامعه و فرهنگ های صحیح یک جامعه، می تواند در ایجاد یک زندگی شاد تاثیرگذار باشد.

مسائل اقتصادی، یکی از عوامل اصلی شادی قناد با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی در بحث شادی، مسائل اقتصادی است، بیان کرد: اقتصاد، پول، اشتغال و احساس مفید در عرصه های اقتصادی باعث شادی فرد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادی؛ حلقه مفقوده در میان جوانان

شادی؛ حلقه مفقوده در میان جوانان