مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1395 ساعت 11:212016-05-23حوادث

فرمانده حفاظت محیط زیست زنجان خبر داد دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در استان زنجان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در استان زنجان خبر داد.

- ظفر افشاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با شکارچیان غیرمجاز در استان زنجان با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به فصل تخم ریزی ماهیان و لانه سازی پرندگان تصریح کرد: با توجه به این برهه زمانی هرگونه شکار و یا صید در سطح استان ممنوع است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به دستگیری یک صیاد غیرمجاز در سد تهم عنوان کرد: این صیاد توسط یگان حفاظت استان زنجان دستگیری شده است.

افشاری با بیان اینکه این صیاد با استفاده از چهار قلاب و یک دستگاه کشنده اقدام به شکار ماهیان سد تهم می کرده است، افزود: دو قطعه ماهی از این شکارچی کشف شده است وی با اشاره به اینکه تذکرات لازم به صیادان در زمینه فصل ممنوعیت صید داده شده است، اضافه کرد: با وجود این تذکرات این فرد بر اقدام غیرقانونی خود اصرار داشته است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در ادامه از یک شکارچی کبک در زنجان خبر داد و عنوان کرد: این شکارچی در شهرستان ایجرود شناسایی و دستگیر شده است.

افشاری با اشاره به اینکه فصل لانه سازی و تخم گذاری پرندگان است، افزود: این شکارچی بدون ملاحظه موضوع و بدون مجوز اقدام به شکار کبک در شهرستان ایجرود می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده حفاظت محیط زیست زنجان خبر داد دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در استان زنجان

فرمانده حفاظت محیط زیست زنجان خبر داد دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در استان زنجان