مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1395 ساعت 16:102016-05-23اجتماعي

تلاش وزارت جوانان برای آموزش 750 هزار زوج آماده ازدواج


مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می کنیم امسال 750 هزار زوجی که آماده ازدواج هستند را تحت پوشش آموزش های پیش از ازدواج قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ناصر صبحی در همایش افتتاحیه آموزش های عمومی پیش از ازدواج جوانان که امروز در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد، افزود: در صورتی که بودجه لازم در اختیار ما قرار بگیرد و مشکل خاصی به وجود نیاید این دوره آموزشی برگزار می شود.

وی با اشاره به مزایای برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج، اظهار کرد: برگزاری این دوره ها از شکل گیری آسیب های مختلف اجتماعی مانند انحلال خانواده پیشگیری می کند و توانمندسازی خانواده ها و ارتقای سطح زندگی و تعالی خانواده را به دنبال دارد.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: به منظور برگزاری این دوره های آموزشی از اساتید مجرب سراسر کشور دعوت به همکاری کردیم.

علاوه بر آن جوانان را نیز مدنظر قرار دادیم و تلاش می کنیم معضلات اجتماعی را به کمک آنها حل کنیم و این موضوع به زودی در سراسر کشور اجرایی می شود.

صبحی افزود: به منظور عملیاتی کردن آموزش های عمومی بیش از ازدواج جوانان، مدرسان را مشخص و تقویم آموزشی تهیه کرده ایم و تلاش کرده ایم بین آنها وحدت روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت جوانان برای آموزش 750 هزار زوج آماده ازدواج

تلاش وزارت جوانان برای آموزش 750 هزار زوج آماده ازدواج