موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1395 ساعت 17:052016-05-23ورزشي

فتح الله زاده : فکر می کردم آقا هستند


ظاهرا حتی یکی از دیپلمات های ایرانی هم که همراه آنها بود به این مسئله اعتراض کرد که مسئولان برگزاری بازی از آنها عذرخواهی کردند.

- از علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او و تعدادی از مسئولان ایرانی در آمریکا، مشغول تماشای مسابقه کشتی بانوان هستند.

گویا این مسابقه، نمایشی بوده و در میدان تایمز نیویورک برگزار شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر آنلاین فتح الله زاده به نزدیکانش گفته ماجرا از این قرار بوده که مسئولان برگزاری بازی های آنها را به سمت محل برگزاری مسابقه هدایت می کنند و ابتدا آنها تصور می کردند کشتی نمایشی بین آقایان است ولی در ادامه متوجه می شوند که دو کشتی گیر خانم روی تشک آمده اند! ظاهرا حتی یکی از دیپلمات های ایرانی هم که همراه آنها بود به این مسئله اعتراض کرد که مسئولان برگزاری بازی از آنها عذرخواهی کردند.

گویا یک ایرانی تصویر علی فتح الله زاده را در همین لحظات شکار کرد که اتفاقا او لبخند به لب داشت و این عکس برای مدیرعامل سابق آبی ها کلی جنجال ساز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح الله زاده : فکر می کردم آقا هستند

فتح الله زاده : فکر می کردم آقا هستند