مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 13:412016-05-24فرهنگي

فراخوان جشنواره «طراحی لباس کتابدار» نهاد کتابخانه های عمومی کشور


اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با انتشار فراخوانی، شرایط شرکت در جشنواره «طراحی لباس کتابدار» را تشریح کرد.

- اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با انتشار فراخوانی، شرایط شرکت در جشنواره طراحی لباس کتابدار را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری کارگروه مد و لباس معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ایجاد هماهنگی در پوشش کتابداران جشنواره طراحی لباس کتابدار را برگزار می کند.

نهاد کتابخانه های عمومی کشور به همین منظور با انتشار فراخوانی از کلیه طراحان و تولیدگنندگان لباس دعوت به عمل آورده تا طرح های پیشنهادی خود را در دو بخشِ لباس بانوان کتابدار (ویژه شش ماهه اول و دوم سال) و لباس آقایان کتابدار (ویژه شش ماهه اول و دوم سال) حداکثر تا روز سی و یکم تیرماه سالجاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور یا رایانامه farhangi@iranpl.

irارسال کنند.

در بخش دیگری از این فراخوان با اشاره به شرایط عمومی شرکت در جشنواره طراحی لباس کتابدار خاطرنشان شده است: شرکت برای کلیه طراحان و فعالان این حوزه، اعم از طراحان لباس مشاغل، طراحان لباس اجتماع و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره «طراحی لباس کتابدار» نهاد کتابخانه های عمومی کشور

فراخوان جشنواره «طراحی لباس کتابدار» نهاد کتابخانه های عمومی کشور