مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 22:512016-05-24دانش

آیت الله سبحانی: تکفیک در مکان های آموزشی سبب پیشبرد بهتر اهداف علمی می شود


آیت الله سبحانی در دیدار با وزیر علوم با اشاره به نیاز دانشگاه ها به تفکیک جنسیتی، گفت: تفکیک در مکان های آموزشی برای پیشبرد بهتر اهداف علمی، - مفید است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از قم، آیت الله جعفر سبحانی که عصر امروز در دیدار با محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سخن می گفت، با تاکید بر ضرورت هدایت دانشجویان به سمت آموزه های اسلامی، اظهار داشت: اکثریت دانشجویان ما دیندار و پای بند به احکام اسلامی هستند و آن بخش محدودی هم که به دین اعتقادی ندارند، باید شناسایی شده و به سمت آموزه های عمیق اسلام هدایت گردند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: وزارت علوم یکی از قدیمی ترین وزارتخانه های کشور است و از آن انتظار زیادی داریم که یکی از آنها هدایت دینی دانشجویان و اقامه نماز است اما این هدایت نباید به شیوه ای باشد که سبب ایجاد تنش شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به دانشگاه تک جنسیتی حضرت معصومه(س)، تصریح کرد: حضور افراد از جنس واحد در یک مکان آموزشی، پیشرفت علمی قابل قبولی را نشان می دهد و این موضوع در این دانشگاه به وضوح مشخص بوده و تجربه شده است.

البته اسلام به دختر و پسر نگاه یکسانی دارند اما تفکیک در مکان های آموزشی سبب پیشبرد بهتر اهداف علمی می شود و نباید برای رسیدن به این هدف، به برخی سخنان مخالف توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی: تکفیک در مکان های آموزشی سبب پیشبرد بهتر اهداف علمی می شود

آیت الله سبحانی: تکفیک در مکان های آموزشی سبب پیشبرد بهتر اهداف علمی می شود