مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 08:412016-05-25سياسي

فقدان ثبات فکری در افراد مذبذب / باید نگران تصمیمات این افراد باشیم


نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: افرادی که توامان مواضع فکری خود در سیاست تغییر می دهند، فکر می کنند، کاسب و حبیب خدا هستند.

- مسعود میر کاظمی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی با اشاره به این مطلب که افرادی که یک شبه فراکسیون و یا حزب و گروه خود را تغییر می دهند خود را کاسب می پندارند، گفت: افرادی که توامان مواضع فکری خود در سیاست تغییر می دهند، فکر می کنند کاسب و حبیب خدا هستند.

وی ادامه داد: کسانی که جهان بینی و اصول روشنی دارند متزلزل نیستند اما برخی افراد هستند تا زمانی که پای منافع شخصی در میان می آید، منافع ملی را کنار می گذارند تا به منافع خود دست یابند.

نماینده مردم تهران، افرادی را که خط مشی سیاسی درستی برای خود ندارد را فرد مذبذب برشمرد و گفت: فرد مذبذب نمی تواند در تصمیمات ملی موثر باشد چرا که تصمیمات ملی نیازمند این است که افراد تصمیم گیرنده وارسته باشند اما در فرد مذبذب وارستگی وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان کرد: هر فردی که با تزلزل در مجلس قدم می گذارد می بایست در خصوص تصمیمات وی نگران باشیم چراکه فرد مذبذب از ثبات فکری برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان ثبات فکری در افراد مذبذب / باید نگران تصمیمات این افراد باشیم

فقدان ثبات فکری در افراد مذبذب / باید نگران تصمیمات این افراد باشیم