مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 21:552016-05-25ورزشي

اعزام تیم ملی وزنه برداری به مسابقات جهانی جوانان با ترکیب کامل


اعضای شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، موافقت خود را برای حضور تیم کامل (8 وزنه بردار) در مسابقات جهانی جوانان در گرجستان اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ هشتمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری روز چهارشنبه، 5 خرداد در سالن جلسات این مجموعه با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری برگزار شد که اکثریت اعضاء در این جلسه شرکت داشتند.

در این جلسه مباحث مختلفی از جمله عملکرد تیم های ملی جوانان، بزرگسالان و نحوه استعدادیابی در رشته وزنه برداری مطرح شد که تمامی اعضای شورای عالی فنی نقطه نظرات خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر وزنه برداری کشور در ماه های آینده ارائه دادند.

همچنین مواردی که در هشتمین جلسه شورای عالی فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت به شرح ذیل است: 1- رییس فدراسیون گزارشی از بازدید خود از اردوی تیم ملی بزرگسالان که هم اکنون در اردبیل دایر است، اعلام و از تمرینات، کیفیت غذا، اسکان و سالن تمرین اظهار رضایت مندی کرد.

2- کمیته پزشکی گزارش خود را از روند درمان و نظارت پزشکان در خصوص بهداد سلیمی و نواب نصیر شلال اعلام کرد.

3- مقرر شد گزارش پزشک معالج نواب نصیر شلال نظر نهایی خود را در خصوص آسیب دیدگی کهنه این قهرمان اعلام کند و تصمیم گیری نهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم ملی وزنه برداری به مسابقات جهانی جوانان با ترکیب کامل

اعزام تیم ملی وزنه برداری به مسابقات جهانی جوانان با ترکیب کامل