مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 09:302016-05-28ورزشي

در جریان پادرمیانی نظام روانشناسی برای مراکز مشاوره ازدواج نیستیم


در پی اعلام رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مبنی بر پادرمیانی این سازمان برای حل اختلاف وزارت ورزش و جوانان و سازمان بهزیستی در زمینه تولی گری مراکز مشاوره ازدواج، - مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان گفت: در جریان پادرمیانی سازمان نظام روانشناسی برای تعیین متولی مراکز مشاوره ازدواج نیستیم؛ البته ما در این زمینه با سازمانی اختلاف نظر نداریم بلکه اختلاف سلیقه وجود دارد.

ناصر صبحی قراملکی در گفت وگو با خبرنگار سرویس جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: همه دستگاه ها باید در جهت شرح وظایف، مأموریت ها و اختیارات و وظایف خود کار کنند.

برخی کارها و فعالیت ها در گذشته به نهادهای دیگر واگذار شده و موازی کاری پیش آمده است با این حال ما به تعامل و همکاری با سازمان بهزیستی در زمینه مراکز مشاوره ازدواج طبق قانون معتقد هستیم.

وی به این پرسش که آیا بهتر نیست این تعامل به واسطه سازمانی مانند سازمان نظام روانشناسی انجام شود، پاسخ مثبت داد و گفت: هر دستگاهی در این زمینه دیدگاه های خود را بیان می کند؛ اما قبل از آن هر نهادی باید تسلط کافی بر حوزه مأموریت خود داشته باشد.

برخی دستگاهها به حیطه هایی مانند واسطه گری ازدواج وارد می شوند که با شرح وظایف آن ها همخوانی ندارد و نیت برخی از آنان خیراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جریان پادرمیانی نظام روانشناسی برای مراکز مشاوره ازدواج نیستیم

در جریان پادرمیانی نظام روانشناسی برای مراکز مشاوره ازدواج نیستیم