مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 09:552016-05-28ورزشي

شهریان: امید ما برای دهمین سهمیه المپیک به طوسی است


معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه نواب رییس بانوان فدراسیون ها و استان ها گفت: امیدوارم با کسب یک سهمیه دیگر توسط مریم طوسی تعداد سهمیه بانوان در المپیک ریو به عدد 10 برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رباب شهریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله برای ایجاد تعاملات بیشتر بین نایب رییسان بانوان فدراسیون ها و مسوولان بانوان استان ها و عملیاتی کردن برنامه های سال جاری، چنین جلساتی را برگزار می کنیم که امیدواریم در پایان به دستاوردهای خوبی درخصوص رشد و توسعه ورزش بانوان دست پیدا کنیم.

وی یکی از موضوعات مهم در ورزش بانوان را بحث سلامت آنها و ایجاد کارآفرینی در عرصه ورزش بانوان عنوان کرد و افزود: در سالیان گذشته با مشارکت استان ها و نواب رییس فدراسیون ها توانسته ایم گام های موثری را برای توسعه ورزش زنان و ایجاد کارآفرینی برای آنها فراهم کنیم.

امیدواریم امسال نیز که در سال المپیک و پارالمپیک قرار داریم به چنین اهداف بزرگی دست پیدا کنیم.

البته در برنامه ششم توسعه یکی از موضوعات مهمی که اشاره شده توزیع عادلانه بودجه و امکانات و افزایش حضور زنان در تمام میادین ورزش همگانی و قهرمانی و حمایت از زنان است که یقین دارم در پایان برنامه ششم توسعه بیشترین امکانات و بودجه را به زنان اختصاص خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریان: امید ما برای دهمین سهمیه المپیک به طوسی است

شهریان: امید ما برای دهمین سهمیه المپیک به طوسی است