موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - هيات مديره استقلال - رييس هيات مديره استقلال - دشت مغان - سيرغان - صفحه فيس بوك ظريف - آويگدور ليبرمن - توليدات روستاييان و عشاير - آيت الله محمدرضا عابديني - محصولات باغي - كارت ورود به جلسه دكتري - اودلو - نصب دوربين مدار بسته - اولويت هاي پژوهشي - ايسنا قم - راهكار دو دولتي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 09:352016-05-31بين الملل

نوجوانی که 4بار برای اعدام رفت ولی آزاد شد


«محمد» را چهار چهارشنبه، وقتی هوا تازه گرگ و میش شده بود و کلاغ ها، شاخه های نازک حیاط زندان را برای چرت زدن انتخاب کرده بودند، بردند پای چوبه دار، - محمد را چهار چهارشنبه، وقتی هوا تازه گرگ و میش شده بود و کلاغ ها، شاخه های نازک حیاط زندان را برای چرت زدن انتخاب کرده بودند، بردند پای چوبه دار، بردند که قصاصش کنند و حبسش را تمام.

مرگ چهار بار آمد کنار آن دریچه کوچک که سلول را به آسمان باز می کرد و صدا زد: محمد فدایی! چوبه چهار.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند در ادامه نوشت: پسرِ اعدامیِ آن روزهای رجایی شهر را مرگ، چهار بار به سمت خودش کشید و چهار بار پسش داد.

در آن 13 سال طول و دراز که 17 سالگی محمدِ دانش آموز را به آقا محمدِ دانشجو رساند و او را از نوجوان قتل کرده تر و تازه، تبدیل کرد به جوان ورزیده ای که زندان، هم آرایشگرش کرد، هم معلم قرآن و هم آشپز درجه یکی که کیک های سفید خوش و بر و رویش را قتلی های رجایی شهر زیاد دوست داشتند.

داستان زندان و آن 13 سال اما چه شد که آمد توی زندگی بی سر و صدای محمدِ هیکلی و عشق باشگاهِ آن روزها و پسر سر به زیر این روزهای آزادی که ماده 91 قانون جدید مجازات اسلامی به او هدیه کرد؟ و چهارشنبه روزی بود شاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانی که 4بار برای اعدام رفت ولی آزاد شد

نوجوانی که 4بار برای اعدام رفت ولی آزاد شد