مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 14:362016-05-31بين الملل

مشارکت ایران و جهان عرب در مواجهه با چالش های منطقه ای در بیروت


بیروت میزبان اولین اجلاس " ایران و جهان عرب در مواجهه با چالش های منطقه ای" با حضور بیش از صد متفکر برجسته جهان عرب بود.

- بیروت میزبان اولین اجلاس " ایران و جهان عرب در مواجهه با چالش های منطقه ای" با حضور بیش از صد متفکر برجسته جهان عرب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، اولین اجلاس بین المللی "ایران و جهان عرب در مواجهه با چالش های منطقه ای: فرصت ها، موانع و چشم اندازهای مشارکت" با همکاری دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، دانشگاه لبنان، روزنامه السفیر، موسسه اندیشه سازان نور و موسسه مطالعات استراتژیک لبنان در بیروت با حضور بیش از صدنفر از برجسته ترین متفکرین جهان عرب شروع به کار کرد.

در افتتاحیه این اجلاس سه روزه، دکتر مصطفی زهرانی، مدیرکل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی، با تشریح موانع نظری و فکری مشارکت در منطقه، بر تمرکز همه طرف ها در خاورمیانه و جهان اسلام بر مسأله فلسطین تاکید نمود.

همچنین آقای عدنان سید حسین، رییس دانشگاه لبنان با تاکید بر شرایط بحرانی منطقه، گفتگو و تلاش برای نزدیک کردن مواضع دو طرف را یک ضرورت غیر قابل إنکار برشمرد.

آقای طلال سلمان، سردبیر و ناشر روزنامه السفیر نیز با إشاره به وجود رهبری یکپارچه در ایران، تشتت آرا در جهان عرب را یکی از مشکلات اصلی گفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت ایران و جهان عرب در مواجهه با چالش های منطقه ای در بیروت

مشارکت ایران و جهان عرب در مواجهه با چالش های منطقه ای در بیروت