مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 12:352016-06-01اقتصادي

دسترسی به قدرت ممنوع، تبدیل کشور به مستعمره مجازی آزاد


دستیابی ایران به مزایای ناشی از توافق هسته ای ممنوع، اما تسهیل در دستیابی نامحدود مردم به شبکه های اجتماعی برای کنترل افکار عمومی و تبدیل کشور به مستعمره مجازی آزاد است.

- حدود یکسال از توافق هسته ای میان ایران و پنج بعلاوه یک گذشته است، دولت روحانی امیدوار بود پس از این توافق و رفع تحریم ها و آزادشدن دهها میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران در بانک های خارجی و پیوستن مجدد کشور به سوییفت، راه برسرمایه گذاری و تعامل اقتصادی با جامعه بین الملل بازشده و با دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی، وعده های ایشان در زمینه بهبود وضعیت معیشت مردم ورفع بیکاری قشر جوان محقق شود.

اکنون تا ماه ژوییه یا تیرماه خودمان چیزی حدود سه هفته مانده است یعنی زمان یکساله شدن برجام، آنهایی که امیدوار بودند امضای توافق هسته ای ژوییه گذشته بین ایران و شش قدرت جهانی سبب تقویت اقتصاد خواهد شد اکنون در حال ارزیابی دوباره هستند، چرا که همچنان کارشکنی های امریکایی ها در مسیر اجرای برجام، مانع به حرکت در آمدن چرخ اقتصادی کشور شده است.

پس از گذشت یکسال نشریه اکونومیست نوشته است توافقی که نظام در پی آن بوده است با پایان دادن به اکثر تحریم های بین المللی و ادغام دوباره ایران به نظام مالی جهانی، سبب تقویت اقتصاد راکد شود اکنون امیدها را کمرنگ کرده و واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به قدرت ممنوع، تبدیل کشور به مستعمره مجازی آزاد

دسترسی به قدرت ممنوع، تبدیل کشور به مستعمره مجازی آزاد