مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1395 ساعت 13:002016-06-03سياسي

حال محیط زیست خوب نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: اعتقاد داریم افرادی که در آلودگی محیط زیست نقش دارند و منابع طبیعی را تخریب می کنند و همین طور مسئولانی که در حفظ محیط زیست قصور می کنند هر دو نقش معاونت در قتل دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدهادی حیدرزاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، ضمن تبریک هفته محیط زیست و تسلیت به مناسبت ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) اظهار داشت: اکنون حال محیط زیست خوب نیست و عدم توجه به عقبه مذهبی و میهنی که در رابطه با محیط زیست داشته ایم، موجب شده در شاخص های زیست محیطی، کشور ما وضعیت مطلوبی نداشته باشد که این موضوع زیبنده نظام نیست.

وی گفت: در حال حاضر مصادیق آلودگی آب، خاک، هوا، آتش سوزی جنگل ها و دیگر آسیب های زیست محیطی را داشته ایم و از این رو مقام معظم رهبری و مردم دغدغه هایی داشته اند که نشان می دهد در این عرصه باید بیشتر تلاش کنیم.

حیدرزاده بیان داشت: چندی پیش مقام معظم رهبری به جدیت به موضوع حفاظت از محیط زیست اشاره فرمودند و جرم انگاری در تخریب محیط زیست و همین طور عدم جناح بندی سیاسی و ایجاد یک عزم ملی در حفظ محیط زیست را اشاره کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: پس از انقلاب اسلامی برای نخستین بار مقام معظم رهبری سیاست های کلان حفاظت محیط زیست را ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال محیط زیست خوب نیست

حال محیط زیست خوب نیست